Despre SEO: Ce înseamnă optimizarea SEO?

despre seo
ianuarie 26, 2020 0 Comments

Practicile SEO sunt printre cele mai eficiente modalități care ajută la creșterea și dezvoltarea unui site încă de la lansarea sa. Totuși, sunt foarte multe aspecte care trebuie luate în considere când vine vorba de prezentarea afacerii în mediul online, așa că adesea SEO este trecut cu vederea, când de fapt ar trebui considerat cel mai mare avantaj care poate fi valorificat de la o zi la alta. Se prea poate să fi auzit și de termenul „marketing de conținut”. În doar câteva cuvinte, marketingul de conținut se referă la conținutul pe care îl publicați pe site. Blogurile și articolele reprezintă cea mai obișnuită formă de conținut, dar și videoclipurile, jocurile, aplicațiile sunt tot forme de conținut. Atât timp cât obțineți rezultate frumoase și clare, puteți îmbina toate formele de conținut.

Mai apoi, este important de știut că avantajul marketingului de conținut este acela că va continua să atragă vizitatori în mod regulat. Pentru a sublinia și mai mult această particularitate, marketingul de conținut atrage vizitatori, nu îi vânează. Cu alte cuvinte, marketingul de conținut este direcționat spre cei care deja caută produsele sau serviciile pe care le oferiți. Dacă vă întrebați cum anume marketingul de conținut reușește să atragă vizitatori, cel mai simplu răspuns este SEO. SEO sau optimizarea motorului de căutare. Ori de câte ori un utilizator caută o informație, un produs sau o soluție în Google sau Bing, aceste motoare de căutare returnează pagini cu rezultate. De cele mai multe ori, oamenii accesează unul dintre primele rezultate. Cum funcționează aceste rezultate? Folosesc cuvinte cheie care corespund termenilor folosiți de utilizatori în căutarea lor pe Google sau Bing. De exemplu, dacă veți căuta „cel mai bun peisagist în Timișoara”, veți obține rezultate conform căutării. Cu cât este mai specifică exprimarea, cu atât mai bine. De exemplu, dacă veți căuta „cum se tunde un trandafir”, veți vedea articole care încorporează această frază. Asta înseamnă SEO.

Există mai mulți factori despre care se poate vorbi atunci când discutăm despre practicile SEO, dar aceștia sunt de bază. Mai apoi, marketingul de conținut dezvoltă vânzările. Când un utilizator citește un conținut informativ, are încredere în oricine a transmis acea informație. Cu cât sunt mai utile și mai exacte aceste informații, cu atât utilizatorul are mai multă încredere în cel care i-a pus la dispoziție informația. Prin urmare, practicile SEO aplicate corect sporesc încrederea utilizatorilor.

Crearea de conținut înseamnă furnizarea de informații semnificative. Sunt mai multe șanse ca clienții să vă cumpere produsele și serviciile dacă au încredere în brand. De asemenea, publicarea de conținut calitativ în mod regulat vă ajută să câștigați adepți. Acești adepți devin clienți fideli și folosesc platformele de socializare pentru a forma comunități online care sunt fidele brandului. Tocmai aceste comunități reprezintă cei mai puternici susținători ai brandului pe care îl dețineți și vă pot oferi informații organice pe rețelele de socializare, informații pe care de altfel nu ați avea cum să le obțineți.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *