Ce presupune optimizarea SEO on page?

servicii optimizare seo on page
februarie 9, 2020 0 Comments

Dacă ați mai colaborat de-a lungul timpului cu o agenție SEO, cu siguranță știți că practicile SEO sunt atât on page, cât și off page. În doar câteva cuvinte, SEO on page se referă la o serie de tactici precum utilizarea de titluri de pagini optimizate care includ cuvinte-cheie, meta-descrieri, headline tags, texte optimizate pentru pagini, formatarea adreselor URL și ajustarea dimensiunilor imaginii în mod corespunzător, încorporarea de date structurate și legături interne, precum și audit al conținutul mai vechi și al postărilor de blog. Pe de altă parte, SEO off page implică campanii de revizuire și link building – denumite și backlinking- de la alte site-uri către site-ul pe care îl dețineți tocmai pentru ca motoarele de căutare să vă considere site-ul ca fiind o resursă credibilă și valoroasă.
O afacere are nevoie atât de practici eficiente de SEO on page, dar și de SEO off page pentru a beneficia de mai multe oportunități de a se clasifica în primele pagini cu rezultatele motorului de căutare și de a înregistra trafic organic direcționat. Se poate vorbi despre mai multe practici SEO on page, iar în rândurile care urmează atragem atenția asupra importanței auditului de conținut, asupra optimizării pentru evoluția anatomiei motorului de căutare și asupra implementării datelor structurate.
Audit de conținut efectuat de o agenție SEO
Indiferent dacă site-ul pe care îl dețineți este mare sau mic, cu siguranță investiți timp, bani și efort în conținutul său. Lună de lună, conținutul trebuie să vă ajute site-ul să urce cât mai mult în clasamentul motorului de căutare. Cu toate acestea, foarte puțini sunt cei care analizează modul în care conținutul le influențează website-ul. Deși doar gândul de a examina tot conținutul poate fi obositor, un audit ar putea spori performanța unui website. Recomandăm auditul de conținut ca parte vitală a strategiei SEO.
Optimizare pentru evoluția anatomiei motorului de căutare
În competiție cu rețelele sociale, cu aplicațiile și noile tehnologii, motoarele de căutare încearcă din răsputeri să evolueze anatomia paginilor de rezultate și a capacității lor pentru a oferi rezultate rapide și precise utilizatorilor, indiferent dacă utilizatorii caută rezultate folosindu-și vocile sau tastând. Cu toate acestea, actualizările frecvente ale algoritmului Google provoacă dureri de cap pentru mulți dintre deținătorii de site-uri web. Nu numai că aceștia se întreabă care sunt acei factori SEO care contează cel mai mult, dar și dacă Google și-a schimbat din nou criteriile de clasificare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *