Cât de mult ajută promovarea pe Google?

publicitate google
decembrie 28, 2019 0 Comments

Când vine vorba de promovarea pe Google, se poate vorbi despre inbound marketing și outbound marketing. Cu alte cuvinte, ce tipuri de promovare pe Google plătim, cât timp trebuie să plătim și ce rezultate ne oferă serviciile de promovoare pentru care plătim? Chiar în acest moment, marketingul de conținut poate fi cel mai important motor al marketingului online. Diferite tipuri de marketing de conținut au ajutat și continuă să ajute la crearea încrederii între clienți și branduri. Prin urmare, marketingul de conținut încurajează vânzările și, de asemenea, încurajează ceva și mai important, și anume identificarea și construirea comunității în jurul unui brand.
Dar până acolo, prima misiune pe care o îndeplinește marketingul de conținut este cea de a crea încredere între un brand și potențialii clienți. Marketingul de conținut nu va accentua direct un produs sau un serviciu, ci va transmite informații despre ceva care se intersecteaza cu brandul pe care îl dețineți, cum ar fi o pasiune, o motivație sau o poveste. S-ar putea să vorbească despre filozofia din spatele brandului sau despre cum a ajuns până unde se află acum. De exemplu, o persoană interesată de o sală de sport ar putea accesa un articol despre cele mai bune exerciții pentru arderea grăsimilor. De asemenea, poate accesa un alt articol despre motivația pe care a avut-o o altă persoană pentru a slăbi 30 de kg. Prin urmare, acea persoană dorește să afle care sunt cele mai eficiente exerciții, dar dorește și să se identifice cu o motivație pentru a-și atinge țelul. Acea persoană, la fel ca toate persoanele, dorește să știe că nu este singură în lupta împotriva kilogramelor în plus, ci că face parte dintr-o comunitate construită în jurul informațiilor de calitate, în jurul înțelegerii sau țelului comun.
Discutând acum despre inbound și outbound marketing, cea mai mică rată de conversie o are outbound marketing, undeva sub 2%, în timp ce inbound marketing are o rată de conversie mai mare, de 14%. În plus, pentru outbound marketing plătiți de fiecare dată când doriți rezultate – adică rezultatele apar doar atât timp cât plătiți -, în timp ce pentru inbound marketing plătiți o singură dată și vă bucurați de rezultate ani la rând. Inbound marketing se bazează pe SEO, adică optimizarea motoarelor de căutare. Crearea de conținut profită de modul în care motoarele de căutare funcționează și prioritizează articolele ca răspuns la căutările utilizatorilor. Prin urmare, este necesar să încorporați cuvinte cheie specifice pe care le anticipați că utilizatorii le folosesc pentru a căuta informații pe Google și care vă diferențiază de concurență. O căutare care folosește acele cuvinte cheie vă poate aduce succes acum și peste un an sau doi sau trei.
În afară de cât plătiți și pe ce perioadă de timp, rata de conversie este importantă de evidențiat. Natura marketingului inbound înseamnă că utilizatorii care vă caută brandul sunt deja interesați să efectueze o achiziție. Ei au decis că sunt pregătiți să facă o achiziție și sunt preocupați de unde anume să cumpere. Clienții care vin ca urmare a inbound marketing nu trebuie să fie convinși să cumpere. Conținutul pe care l-ați publicat i-a convins deja că se merită să aibă încredere în produsele sau serviciile pe care le oferiți. Aceștia sunt cumpărătorii ideali, spre deosebire de cei care vă caută pentru că ați plătit o reclamă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *