Campanie SEO – Cum facem articole SEO de calitate?

decembrie 16, 2019 0 Comments

A existat o perioadă în lumea SEO în care toate cuvintele cheie erau considerate deosebit de importante. Pur și simplu, practicile SEO se rezumau la a înghesui cât mai multe cuvinte cheie într-un site, în speranța că motoarele de căutare vor observa acel site și îl vor urca în clasament. Știința și arta SEO, însă, au evoluat. Astăzi, practicile SEO înseamnă mult mai mult decât selectarea și folosirea din abundență a cuvintelor cheie.
În ceea ce privește sistemul de clasare al motorului de căutare, un factor joacă în mod constant rolul principal, și anume conținutul. Nu mai este niciun secret că, din punct de vedere al marketing-ului, conținutul guvernează website-ul. Vizitatorii acordă o mare atenție conținutului pe care îl publicați pe site. În foarte multe cazuri, vizitatorii sunt mai degrabă atenți la conținut și mai puțin la produsele pe care le puneți la dispoziție. Un studiu a descoperit că 91% dintre adulți folosesc Internetul pentru a găsi răspunsuri la problemele lor. Conținutul pe care îl publicați pe site poate face parte din informațiile pe care le caută utilizatorii, dar numai dacă este bine scris și direcționat către nevoile publicului-țintă.
Totuși, scrierea de conținut nu este aceeași cu scrierea de conținut SEO. Conținutul excelent care vă sprijină eforturile SEO se bazează pe o serie de factori, printre care calitatea, cuvintele cheie, utilizarea cuvintelor cheie și subiectul dezbătut.
Calitate. Dacă nu publicați conținut de înaltă calitate, pe care oamenii să își dorească să îl citească sau de care să aibă nevoie, vă pierdeți timpul. Oamenii au nevoie de un motiv bun pentru a-și petrece timpul navigând pe un site, așa că trebuie să le oferiți informații valoroase.
Cuvinte cheie. Conținutul pe care îl publicați trebuie să se concentreze în jurul cuvintelor cheie folosite de utilizatori pentru a găsi informații despre un anumit subiect. Ideal ar fi să oferiți răspunsuri și informații folosind același vocabular pe care l-au folosit utilizatorii.
Utilizarea cuvintelor cheie. Este bine să folosiți de câteva ori un cuvânt cheie în conținutul pe care îl creați, deși nu există un număr precis care să indice de câte ori trebuie să folosiți un anumit cuvânt cheie. Totuși, asigurați-vă că modalitatea în care utilizați cuvintele cheie nu este deranjantă. Utilizarea cuvintelor cheie și a frazelor ar trebui să arate și să sune natural.
Subiect. Motoarele de căutare adoră conținutul nou. Articolele de blog proaspete, subiectele în tendință, documentele despre o temă dezbătută aprins în media, infografiile și videoclipurile axate pe temele cele mai căutate obțin întotdeauna aprecieri datorită politicii

Google QDF. Ideea din spatele aceste politici este că, dacă un cuvânt cheie este deodată utilizat de foarte multe ori, conținutul care se concentrează în jurul acelui cuvânt cheie urcă în clasamentul motorului de căutare. De exemplu, tocmai ați publicat conținut care se concentrează în jurul bolilor purtate de țânțari. Dacă acum se descoperă un nou virus de tip Zika, conținutul pe care tocmai l-ați publicat urcă brusc în clasamentul motorului de căutare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *