Au nevoie angajații tăi din departamentul de marketing de cursuri SEO?

decembrie 9, 2019 0 Comments

Din păcate, asta se întâmplă foarte des. Angajații din departamentul de marketing încearcă să creeze conținut atrăgător și, eventual, optimizat SEO, dar afacerea nu înregistrează nici cel mai mărunt succes. Dacă această situație vi se pare familiară, cel mai probabil angajații din departamentul de marketing ar beneficia în urma unor cursuri SEO. Astfel, ei vor învăța că nu este deloc indicat să creeze conținut pentru „păiajeni”. Sigur, „păianjenii” vă accesează site-ul pentru a determina unde se clasează în rezultatele motorului de căutare, însă nu trebuie uitat faptul că oamenii sunt cei care interacționează cu tot ceea ce publicați pe site. Prin urmare, în cadrul unui curs SEO, primul lucru pe care îl vor învăța angajații din departamentul de marketing este acela că vizitatorii sunt în căutare de informații bune, de calitate. Atunci când creați conținut optimizat SEO, trebuie să vă asigurați că acel conținut este valoros în ochii publicului-țintă.
Un alt lucru pe care angajații din departamentul de marketing îl vor învăța la un curs SEO este cum anume să scrie și cum să creeze orice formă de conținut. Pentru că nu trebuie să scrieți ca pentru roboți, va fi subliniată importanța caracteristicilor și avantajelor, acestea fiind părți integrante ale oricărui produs sau serviciu. Totuși, trebuie depășite funcțiile și beneficiile dacă doriți să vă convertiți vizitatorii în clienți. Spre deosebire de roboți, oamenii au emoții, așa că puteți declanșa acele emoții prin utilizarea empatiei de marketing. Puteți spune o poveste cu care publicul-țintă se poate relaționa. Storytelling marketing este o modalitate excelentă de a transmite cum produsele sau serviciile pe care le oferiți pot îmbunătăți viața utilizatorilor.
În cele din urmă, în cadrul unui curs SEO, angajații din departamentul de marketing vor învăța cât de important este să ghideze utilizatorii și să le ofere direcții. Este exact ca în cazul unei intersecții – dacă există un semafor, și șoferii și pietonii știu ce trebuie să facă, dar dacă nu există un semafor, se creează haos, iar unii dintre participanții la trafic pot găsi un traseu alternativ. Dacă vă imaginați site-ul ca fiind acea intersecție, puteți vedea cât de important este să le oferiți utilizatorilor o direcție. Absența direcțiilor este dușmanul convertirii. Prin urmare, asigurați-vă că angajații din departamentul de marketing știu cum să direcționeze traficul site-ului pe calea de conversie, folosind CTA, astfel încât vizitatorii să nu aleagă traseul alternativ, adică concurența.
Astfel de informații, precum și modalități de creare de conținut optimizat SEO care să convertească vizitatorii în clienți pot învăța angajații din departamentul de marketing participând la cursuri SEO.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *